هدیه جالب انجمن اسلامی دانشجویان لندن برای 'آمانو' در آستانه نوروز
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم كه شب گذشته و با حضور دهها نفر از دانشجویان ایرانی و دیگر هموطنان مقیم انگلیس برگزار شد، چند پیراهن منقش به تصاویر شهدای هسته ای جمهوری اسلامی ایران كه توسط دانشجویان طراحی شده بود، توسط ایرانیان مقیم امضاء شد.

هموطنان ایرانی علاوه بر امضای این پیراهن ها، پیام های یادبودی را خطاب به خانواده های این عزیزان نوشتند و ضمن محكوم كردن ترور دانشمندان ایرانی از سازمان های بین المللی خواستند این جنایات را قاطعانه محكوم كنند.

یكی از مسئولان انجمن اسلامی دانشجویان لندن به خبرنگار ایرنا گفت: پیراهن های امضاء شده توسط دانشجویان و ایرانیان مقیم انگلیس برای ابراز همبستگی با خانواده های محترم شهدای هسته ای و همچنین تاكید بر ادامه راه آنها برای سازمان انرژی اتمی ایران و خانواده این عزیزان ارسال خواهد شد.

وی افزود: یكی از این پیراهن ها نیز به همراه نامه انجمن اسلامی دانشجویان برای آقای یوكیا آمانو مدیركل آژانس بین المللی انرژی اتمی ارسال می شود.

متن نامه انجمن اسلامی دانشجویان لندن برای مدیركل آژانس به این شرح است:

جناب آقای آمانو

مدیركل محترم آژانس بین المللی انرژی اتمی

با سلام و احترام ، انجمن اسلامی دانشجویان لندن(كانون توحید) كه قدیمی ترین انجمن اسلامی دانشجویان در اروپا می باشد مایل است به استحضار جنابعالی برساند كه ما در آستانه شروع سال نوی ایرانی كه همراه با شروع فصل بهار است، قرار داریم. انتخاب روز اول بهار به عنوان آغاز سال جدید، نشان از طبع لطیف و صلح طلب ایرانیان دارد.

به همین منظور انجمن اسلامی دانشجویان لندن فرارسیدن سال جدید خورشیدی را به شما و همكارانتان تبریك عرض نموده و یادآور می شود كه در آغاز این سال جدید خانواده محترم دانشمندان هسته ای شهید كشورمان امسال بدون حضور عزیزان شان سال نو را آغاز می كنند.

ابراز تاسف می كنیم از اینكه سازمان ملل متحد به عنوان معتبرترین نهاد بین المللی و كشورهای غربی هیچكدام اقدام عملی جدی و موثری را در محكوم كردن این گونه اعمال ضدانسانی كه نمونه ای از تروریسم دولتی است، از خود نشان نداده اند.

بدیهی است كه عدم برخورد قاطع در این رابطه، می تواند زمینه های بروز و تكرار آن را در آینده بیشتر كند و محیط علم و تحقیق را برای پویندگان آن ناامن نماید.

در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و از طریق جنابعالی این پیام را به گوش جهانیان می رسانیم كه ملت شریف ایران، مردمانی صلح طلب و ظلم ستیز هستند و تمام تحریم های اعمال شده علیه مردم ایران را ظالمانه دانسته و هیچ مبنای اصولی برای آن پیدا نمی كنیم.

در پایان پیراهن منقش به تصویر دانشمندان هسته ای ایران با امضای گروهی از هموطنان و دانشجویان مقیم لندن به عنوان هدیه نوروزی خدمتتان ارسال می شود، در حالی كه یاد و خاطره آنان و راهشان تا ابد در دل ما زنده خواهد ماند.

با احترام - انجمن اسلامی دانشجویان لندن

اروپام**345





:: برچسب‌ها: سان ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1390/12/29/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز اگه میخوای از وبلاگت پول در بیاری به وبلاگ ما سری بزنید.


منتظرت هستم

موفق باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: